بازاريابي بنادر

بازاريابيبازاريابي بنادربنادردانلود بازاريابي بنادر

رفتن به سایت اصلی

بازاريابي بنادر
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد اسلاید : 20 اسلاید
 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :  
بسمه تعالی بازاريابي بنادر در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است: شناور : بعنوان وسيله حمل و نقل. كالا : آنچه كه بايد حمل شود. بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني. رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است. بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود. : مقدمه
 

  • تحقیق در مورد آب و خواص آن

    تحقیق در مورد آب و خواص آن آب, آب و خواص آن, آن, تحقیق, تحقیق در مورد آب و خواص آن, خواص, دانلود تحقیق در مورد آب و خواص آن, مورد, و رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد آب…

  • رله چیست

    چیستدانلود رله چیسترلهرله چیست رفتن به سایت اصلی رله چیست لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 12 صفحه  قسمتی از متن word (..doc) :   ‏رله‏…

  • تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پايانه ها 14 ص

    تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پايانه ها 14 ص 14, پايانه, تحقیق, تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پايانه ها 14 ص, حمل, دانلود تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پايانه ها 14 ص, سازمان, سازمان حمل ونقل پايانه…

  • پاورپوینت در مورد تعامل موفق با رسانه

    پاورپوینت در مورد تعامل موفق با رسانه با, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد تعامل موفق با رسانه, تعامل, تعامل موفق با رسانه, دانلود پاورپوینت در مورد تعامل موفق با رسانه, رسانه, مورد, موفق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد تعامل…

  • تحقیق در مورد تفسیر جزء یک 230 ص

    تحقیق در مورد تفسیر جزء یک 230 ص 230, تحقیق, تحقیق در مورد تفسیر جز یک 230 ص, تفسیر, تفسیر جز یک 230 ص, جز, دانلود تحقیق در مورد تفسیر جز یک 230 ص, ص, مورد, یک رفتن به سایت…